Essence longlasting lipsticks

28 Aug

essence-longlasting-lipstick-01

Elk jaar rond augustus verdwijnen er producten uit de schappen van catrice en essence, en als daar dan net je favoriete poeder, oogschaduw, blush of lipsctick tussen zit is dat balen! Maar wees gerust, er komen ook weer nieuwe producten bij die ons hopelijk weer heel blij maken. Zo heeft essence een nieuwe lipsticklijn uitgebracht, de normale essence lipsticks zijn slecht gepigmenteerd en hebben een overload aan glitters. Zullen de nieuwe stickjes ook zo teleurstellend zijn of word ik er toch een beetje blij van? Ik heb ze getest en dit is wat ik er van vind:

essence-longlasting-lipstick-02

De verpakking is in ieder geval al een stuk beter, de normale lippenstiften zitten in een glitterende verpakking in de kleur van de stick met een doorzichtig stukje erin maar deze zitten in mooie strakke matzwarte hulzen met een klein randje in de stickkleur.

essence-longlasting-lipstick-03

Ik heb 2 van de sticks gekocht in nummer 01 coral calling(rechts) en nummer 07 natural beauty(links). Zo op mijn arm zien de lipsticks er redelijk goed gepigmenteerd uit. Hoe zal dit uitpakken op mijn lippen?

essence-longlasting-lipstick-06 essence-longlasting-lipstick-07

 

Coral calling is een mooie warme koraalkleur die wel naar de felle kant neigt maar toch erg draagbaar is. persoonlijk vind ik hem erg leuk staan.

essence-longlasting-lipstick-04 essence-longlasting-lipstick-05

 

En natural beauty is, zoals de naam al zegt, een hele natuurlijke kleur. Deze kleur ligt heel dicht bij mijn eigen lipkleur en is bij mij dus een beetje een mijn lippen maar mooier kleurtje. Een erg mooie dagelijks draagbare kleur.

De lipsticks kosten €2,39 per stuk,  zijn romig en voelen lekker aan op mijn lippen maar ze blijven niet de hele dag zitten , dit had ik ook niet verwacht van essence. Een voordeel is dat de sticks heel mooi slijten en je dus geen rare omlijnde lippen overhoud. Ik at net toevallig een perzik net nadat ik mijn lipstick had bijgewerkt en dat overleefde die! Ik vind dit hele fijne budgetlipsticks die ik zeker zal  gaan dragen!

XX, Julia!

 

 

 

2 Reacties to “Essence longlasting lipsticks”

  1. Eline 28/08/2013 bij 14:23 #

    Die natuurlijke kleur is echt mooi!

    • Julia 28/08/2013 bij 17:57 #

      Ja klopt, ik denk dat ie iedereen wel goed staat!

Geef een reactie

