Back to school: what’s in my school bag?

20 Aug

whats-in-my-school-bag-01

Heei, het zuiden is al begonnen en ikzelf moet er volgende week ook weer aan geloven, school. Dat betekend dus afkicken van de heerlijke ochtenden quality time met je bed en ja, het word nog erger… huiswerk. Maar er zitten op zich ook wel leuke dingen aan het teruggaan naar school. Je ziet je klasgenoten en vrienden weer en je hebt weer een vast ritme. En om je vast voor te bereiden op het naar school gaan heb ik een aantal back to school artikelen voorbereid. Vandaag is dat een ‘what’s in my schoolbag?’ ik heb mijn tas weer helemaal netjes georganiseerd en ingepakt dus het zal niet zo zijn dat ik allemaal losliggende pennen, lipglosses en bonnetjes terugvind zoals in de meeste what’s in my bag’s maar je krijgt wel een idee van wat ik elke dag meezeul naar school.

whats-in-my-school-bag-02

dit is mijn tas. Het is een blauwe cowboysbag 1030 the bag. Ik heb hem nu al een jaar in gebruik en ik vind het een erg prettige tas. Er zitten genoeg vakjes in en hij is lekker groot waardoor ik veel mee kan slepen. En dat doe ik dan ook.

whats-in-my-school-bag-03

De voorvakjes zijn niet zo bijzonder. In het op de foto rechtse voorvakje doe ik altijd mijn brood en als ik mijn mobiel niet in mn hand of op mn tafel heb zit ie ook in dat vakje. En in het linkse voorvakje zit wat wij vrouwen nou eenmaal elke maand nodig hebben, you got me.

whats-in-my-school-bag-04

In het grote vak zitten mijn boeken, schriften, etui en agenda. En ik vind het altijd leuk vind om de agenda van andere mensen te kijken en aangezien jullie dat misschien ook wel leuk vinden heb ik er even een extra foto van gemaakt

whats-in-my-school-bag-05

Ik heb de shopperella 2013-2014 (for sure) agenda. Hij is heel erg roze en heeft een flap met magneetknoop aan de rechterkant waardoor hij een beetje een clutch uitstraling krijgt.

whats-in-my-school-bag-06

En dit is hoe de binnenkant er uit ziet. Strikjes!!  Die roze rand is niet overal hetzelfde natuurlijk maar toch, strikjesss! (okee, misschien was dat een beetje té veel enthousiasme over strikjes)

whats-in-my-school-bag-07

In het grote vak zitten ook nog drie open vakjes en één ritsvak. In het rechter open vakje zit mijn gewone rekenmachine, in de middelste zit de grafische rekenmachine en in de rechter een pasjeshouder. In het ritsvakje zit een snoertje van mijn mobiel en oortjes.

whats-in-my-school-bag-08

Zo ziet de achterkant van mijn tas er uit, met het leukste vak…     BEAUTY!

whats-in-my-school-bag-09

Het beautyvak. En wat zit daarin?

whats-in-my-school-bag-10

Daarin zit het volgende: opfrisdoekjes, nagellakremover, desinfecterende handgel, spiegel, crème, een haarborstel met twee stiekjes en een schuifje en een make-up tasje.

whats-in-my-school-bag-11

En dit zit er in dat make-up tasje: matte poeder, concealer, wit en zwart oogpotlood, mascara, rustige lipgloss, lipsmacker cola vanille en Fanta orange, felle lipgloss en nagelvijlen.

Dat was alles wat er in mijn tas zit. De inhoud van mijn beautyvakje gebruik ik natuurlijk niet elke dag (lees: bijna nooit) maar ik vind het toch handig om bij me te hebben omdat ik het af en toe wel nodig heb.  Is er iets wat jij altijd meeneemt en waarvan je vind dat ik dat ook zou moeten doen? Deel dat dan in de comments.

XX, Julia.

2 Reacties to “Back to school: what’s in my school bag?”

  1. Estell 21/08/2013 bij 11:44 #

    leuk artikel juul. Echt superleuke agenda !! Ik vind je beautyvakje wel handig vooral de nagelremover en creme haha ;).
    xxx

Geef een reactie

