Essence me&my ice cream shimmer pearls

9 Aug

De essence limited edition van deze maand heet me & my ice cream. De LE is geïnspireerd op ijsjes en zit vol met heerlijke pasteltinten. Je zou er bijna een hap uit willen eten.

essence-me-and-my-ice-cream-shimmer-pearls-01

Toen ik de limited edition van augustus op internet opzocht viel mijn oog meteen op de shimmer pearls, een highlighter bestaande uit poederballetjes in vier verschillende pasteltinten. Ik heb deze poeder deze week bemachtigd en ben hem meteen gaan testen!

essence-me-and-my-ice-cream-shimmer-pearls-02 essence-me-and-my-ice-cream-shimmer-pearls-03

De balletjes zitten verpakt in een doorzichtig rond doosje van plastic met een pastelkleurige draaidop. Als je hem opent zit er eerst een beschermingsschuimding waar ik de naam niet van weet op, de geur van dat schuim doet me een beetje denken aan de geur van bier in een feesttent. Gelukkig zit deze geur niet aan de shimmer pearls, die hebben vrij weinig geur.

essence-me-and-my-ice-cream-shimmer-pearls-04

Boven: kunstlicht, onder: zonlicht, links: alle 4 kleuren apart, rechts: de uiteindelijke kleur

Er komt veel glans en glitter van de shimmer pearls af en weinig kleur. Dat had ik ook niet verwacht omdat er geen typische highlighterkleuren in de poeder zitten.

essence-me-and-my-ice-cream-shimmer-pearls-05

Hier draag ik de shimmer pearls als higlighter op mijn jukbeen. Ik draag op de foto’s ook blush en bronzer. Ik vind dat de shimmer pearls een mooie glans op mijn gezicht achterlaten zonder dat ze heel erg glitterig zijn en ben er ook redelijk tevreden over.

De essence me & my ice cream shimmer pearls zijn nu te koop bij o.a kruidvat voor € 3, 39

XX, Julia

Eén reactie to “Essence me&my ice cream shimmer pearls”

  1. Eline 09/08/2013 bij 09:36 #

    Ik heb ze ook en vind ze best fijn!

Geef een reactie

