Inspiratie: Opgeslagen looks

1 Aug

Heei, eergisteren had er een artikel online moeten staan maar er is iets misgegaan in mijn planning waardoor dat niet gelukt is maar vandaag ben ik er gewoon weer!

Altijd als ik mooie looks tegenkom op internet sla ik ze op en ik heb nu dus ook best veel foto’s opgeslagen. Ik besloot een aantal van de mooiste, meest inspirerende en toch goed na te maken looks met jullie te delen. De looks staan niet op een bepaalde volgorde maar ik vertel er wel elke keer bij waarom ik de look gekozen heb.


image

Dit is de eerste look, hij is heel goed draagbaar op normale dagen en toch speciaal. Het heeft een hele mooie glans en de kleuren staan heel mooi bij elkaar.

image

De tweede look vind ik erg gaaf omdat ze hier van een heel erg simpele look iets speciaals gemaakt hebben door simpelweg een paars randje om het ook toe te voegen. Leuk idee voor als je ’s avonds een feestje hebt en je je look iets feestelijker wilt maken maar weinig tijd hebt.

image

Dit is meer een party-look omdat ie redelijk donkere kleuren heeft. Eigenlijk is het gewoon een smokey eye met goud op het bewegend ooglid. Erg mooi!

image

Deze look is heel erg zomers met mooie zonnige kleuren. Oranje en geel zijn niet echt kleuren die ik veel gebruik maar dit ziet er wel erg gaaf uit en is nog steeds goed draagbaar.

image

Dit vind ik ook een heel mooie look. Ze hebben hier eigenlijk maar één kleur en een eyeliner gebruikt. Het kost dus helemaal niet veel geld en tijd om een mooie feestlook te creëren.

image

Deze look… Wow! Hij is misschien niet echt draagbaar door het vele ver uitlopende zwart maar dit is wel echt een leuke uitdaging. Ook vind ik het grijs/zilver met gouden glitters erg mooi bij de matte diepzwarte kleur staan.

image

Deze look is opzich niet heel boeiend maar ik moest deze foto gewoon even met jullie delen omdat ik het contrast in deze foto zo verschrikkelijk mooi vind. Echt, wat een topfotogtaaf!

image

Dit vind ik een hele mooie variatie op de gewone smokey eye, gewoon een donkere kleur eraan toevoegen.

image

Deze look vind ik erg mooi door de snelle maar toch mooie overgang van zwart naar huidskleur. Ook vind ik het erg mooi om alleen de crease/arcadeboog (het diepe stuk in je oog net boven het bewegende ooglid) aan te zetten.

Binnenkort komt er een tutorial online waarin ik één van deze looks namaak. Als je een bepaalde look hebt waarvan je heel graag een tutorial van wilt kun je dat altijd achterlaten bij de comments. Ik hoop dat jullie genoten hebben en weer wat meer inspiratie hebben voor ooglooks!

Xx, Julia.

Eén reactie to “Inspiratie: Opgeslagen looks”

  1. Johng144 18/05/2014 bij 23:40 #

    butenafine solubility ddkdakfekada

Geef een reactie

