Rituals laughing buddha good luck scrub

26 Jul

rituals_good_luck_scrub_01

Ik vind het altijd heerlijk om eventjes de rituals shop binnen te lopen, het ruikt er altijd heerlijk, de winkel is mooi ingericht en alle producten hebben er een heel hoog hebben-gehalte. Normaal koop ik er niks maar dit keer kon ik me niet weerhouden en kocht ik de good luck scrub uit de laughing buddha collectie.

De scrub is verpakt in een grote, stevige oranje pot en bevat 200g heerlijk ruikende scrub. Deze scrub is op basis van organische suiker, suikerscrubs hebben altijd wat dikkere korrels en scrubben dus redelijk hard maar erg lekker. Ik gebruik graag scrub in de zomer omdat dit ervoor zorgt dat je een mooiere egalere bruine kleur krijgt.

rituals_good_luck_scrub_02

Zoals je kunt zien zit er veel suiker en een laagje olie in deze scrub. De scrub ruikt heel lekker citrusachtig en bevat zoete sinaasappel- en cedergeur.

rituals_good_luck_scrub_03

Dit is de substantie van de scrub als je hem uit de pot haalt. Het lijkt net een zoutkristal. Je ziet ook dat er wat van de olie meekomt op je hand. Uitsmeren maar…

rituals_good_luck_scrub_04

Haha, dit vind ik er altijd heel leuk uitzien, al die kleine korreltjes op je huid. De scrub scrubt fijn en is goed te verdelen en daardoor redelijk zuinig in gebruik.

rituals_good_luck_scrub_05

Na het afspoelen van de scrub ziet mijn huid er heel verzorgd uit en is er een klein laagje van de verzorgende olie achtergebleven, deze zorgt er voor dat de geur de hele dag op mijn huid blijft zitten. Als ik deze scrub gebruik zorg ik dus altijd dat ik eerst douchegel gebruik en daarna pas schrub zodat ik de hele dag door een heel subtiel citrusgeurtje ruik.

Ik heb de laughing buddha good luck scrub nu een paar keer gebruik en in vind hem erg fijn.

Laughing buddha good luck schrub – €15,50, Rituals

XX, Julia

3 Reacties to “Rituals laughing buddha good luck scrub”

  1. Eline 26/07/2013 bij 08:18 #

    De geur lijkt me ook heerlijk!

  2. Heleen 26/07/2013 bij 20:33 #

    Klinkt erg aantrekkelijk zeg, misschien moet ik het ook maar eens proberen.Trouwens, erg leuke blog, ziet er goed uit!

  3. Ellen 26/07/2013 bij 22:37 #

    Heey, goede review! Leuke site btw ^^

Geef een reactie

