Get to know me

24 Jul

Heei, vandaag ga ik beginnen met deze beautyblog. Maar voordat ik over beauty ga schrijven wil ik jullie vertellen wie ik nou eigenlijk ben, nou ik ben Julia, ik ben 15 jaar en mijn hobby’s zijn kletsen, uitgaan, shoppen en natuurlijk: make-uppen. Omdat ik niet veel meer dan dat kan verzinnen heb ik besloten het anders te doen, en hoe kan dat beter dan met de get to know me tag? Een tag is een aantal vragen die door iemand anders bedacht zijn en kunt beantwoorden op je blog, ik heb de vragen dus niet zelf bedacht. De get to know me tag is een tag met allemaal simpele random vragen over jezelf. So, let’s start!

Geboortejaar?

Ik ben geboren op 6 november 1997.

Hoe lang ben je?

Ik ben 1 meter 59, erg klein dus. Maar dat is dan wel weer een goede reden voor hoge hakken!

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Eehhm… waarom ben ik zo vroeg al wakker? Het is vakantie!

Waar ben je op dit moment?

In mijn kamer op mn bureaustoel een artikel te typen

Single/relatie?

Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Kleine gekke beautylover!?

Celebritycrush:

Eeeh. Het is heel erg maar die heb ik niet echt, er zijn zoooo veel knappe celebritys

Wat zou je op dit moment graag willen?

Geen idee, ik heb op dit moment eigenlijk niks nodig.

Wat is je doel in het leven?

Ik heb niet echt een groot levensdoel, ik wil gewoon nu eerst m’n school afmaken en een baan vinden, ik wil wel een leuk leven hebben en veel van de wereld zien.

Waar ben je bang voor?

Eigenlijk nergens voor, of nouja. Ik kan nu niet echt iets bedenken

Heb je je rijbewijs?

Nee, ik ben 15 en ik zou over een jaar mogen beginnen als ik dat wil maar ik denk niet dat ik dat ga doen omdat ik dan nog niet alleen mag rijden. Ik denk dat ik ermee begin als ik 17 ben.

Nagellak of lippenstift?

LIPPENSTIFT! Ik houd van felle kleurtjes op je lippen, vooral nu in de zomer! En voor nagellak heb ik het geduld niet echt, het chipt zo snel weer op mijn nagels.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

ZOMER!! Vakantie, korte broekjes, hemdjes, zonnen, zwemmen, buiten eten…. Van mij mag het altijd zomer zijn!

Wil je ooit gaan trouwen?

Ja, het lijkt me heel gaaf om in een mooie trouwjurk te lopen met mooie make-up en mooie haren. En natuurlijk is het ook bijzonder omdat je dan ‘verbonden’ bent met iemand.

Ben je een healthy-freak?

Eeeh, nee. Daar is alles veel te lekker voor!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb blonde haren tot half op mijn borst en ik heb een soort van natuurlijke highlights. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd en als ik dat ga doen neem ik lichtbruin/donkerblond ombre aan de onderkant.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Eigenlijk ben ik op dit moment wel tevreden met de kleding en make-up die ik heb. Ik wou altijd een sleek palette maar die heb ik een tijdje geleden gekocht. En eigenlijk wil ik wat meer mooie lipsticks, want ondanks dat ik dol ben op lipstick heb ik er niet zo veel. En ik wil nog een keer een MAC product maar dat vind mijn portemonnee niet zo leuk.

Heb je tattoos?

Nee, en ik denk ook niet dat ik er ooit een ga nemen.

Heb je piercings?

Eeh. Tellen gaatjes in je oren mee?

Draag je een bril?

Alleen op dagen dat ik gewoon thuis ben en geen zin heb om mijn lenzen in te doen, maar eigenlijk draag ik altijd lenzen.

Wat is jouw perfecte pizza?

Ik hou heel erg van zeevruchten-pizza, met inktvis, mosselen, garnalen. Helaas kun je die niet als opwarmpizza ik de winkel halen dus meestal eet ik pizza mozzarella of pizza Hawaï

Favoriete eten/drinken?

Ik hou heel erg van vis en van buitenlands eten zoals Italiaans en Aziatisch. Ik drink veel thee, citroenranja en cola. En ik vind arizona ice-tea en dr. Pepper ook erg lekker!

Wat is je favoriete parfum?

Ik heb eigenlijk maar twee parfums, ik heb ring my bella van benefit en loverdose van Diesel, van die twee draag ik loverdose het meest. Ze zijn allebei wel bijna op dus ik ga binnenkort maar eens een nieuwe kopen!

Wat is het laatste wat je kocht?

Waterballonnen. We waren met vriendinnen en we hadden zin in een beetje verkoeling, haha.

Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?

Slapen! Wat is vakantie toch heerlijk.

Favoriete ijsje?

Schepijs met citroensmaak.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Ik sta eigenlijk altijd wel redelijk vroeg op, rond 10 uur. Als ik uit ben geweest slaap ik wel langer natuurlijk!

Wat zijn je plannen voor 2013?

Veel lol maken, een hele leuke zomer hebben en voor de rest laat ik alles maar op me af komen.

Met hoeveel kussens slaap jij?

Gewoon met één kussen, ik hou er niet van om heel hoog te liggen met mijn hoofd, ik heb zelfs een periode gehad dat ik zonder kussen sliep.

Ben je een ochtend of avond persoon?

’s Avonds heb ik altijd veel energie en goede ideeën dus een avondmens denk ik.

Ben je geordend of rommelig?

Rommelig. Alhoewel ik steeds een beetje geordender wordt.

Wat wil je op dit moment graag zien?

Een hele knappe jongen!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Over 10 jaar ben ik 25, dan wil ik graag mijn studie afgerond hebben en begonnen zijn aan een leuke baan. En misschien in een leuk huisje of appartementje wonen met vriend.

Wie mis je op dit moment?

Ik vind het erg jammer dat ik een aantal van mijn vriendinnen veel minder zie in de vakantie.

Ben je verlegen?

Nee, eigenlijk niet.

Heb je een accent?

Volgens mij niet maar het zou ook kunnen dat ik het niet doorheb.

Zussen/broers, hoe oud?

Ik heb een broer van 21 en een zus van 23 maar die wonen allebei niet meer thuis.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

In gewone schoolweken sta ik om 6:45 of 8:45 op en maak me klaar voor school, dan ga ik naar school, meestal duurt de dag tot 15:00/16:00 en dan ga ik naar huis. Thuis ga ik meestal eventjes iets drinken voor de tv en dan ga ik aan mijn huiswerk. Op woensdag heb ik altijd streetdance en in het weekend ga ik zitten/uit met vriendinnen en ga ik overdag aan m’n huiswerk, helaas moet dat ook. En in de vakantie verschilt het heel erg. Ik sta op rond 10 uur en zie dan wel wat ik doe, meestal iets met vriendinnen.

Dit was de tag,laat bij de comments even weten wat je er van vond en  ik zie jullie hopelijk snel weer terug!

XX, Julia

Eén reactie to “Get to know me”

  1. José 25/07/2013 bij 11:20 #

    Leuk Julia ! xx

Geef een reactie

